Yazılım destek uzmanlarımızla
her zaman yanınızdayız.
İş geliştirme süreçlerinde, destek hizmet seviyesini ihtiyaçlarınıza göre dizayn edip,
Ritma'nın destek elini her zaman yanınızda hissedebilirsiniz.
RitmaFlex İş Yönetim Platformu
Destek Hizmet Paketleri
RitmaFlex'in geniş çaplı destek hizmet paketleriyle, iş süreçlerinde desteği daima yanınızda hissedin.
Bakım & Destek Hizmetleri
Yazılım Güncelleme & Koruyucu Bakım
Teknik Destek Güncelleme - E-Mail / Ticket
Teknik Destek Güncelleme - Telefon
Yazılım Uzmanı Online Erişim (Öncelik Hakkı)
Müşteri Adresinde Uygulama & Danışmanlık
Eğitim Salonlarına Katılım Hakkı
Sunucu Hizmetleri
Veri Merkezi Sunucu Barındırma
Otomatik Yedekleme - Ritma Veri Merkezi
Cloud Backup (Müşteri Erişimine Açık)
Mobil Erişim
Ritma Flex Mobil Uygulamasına Erişim
Tasarım Hizmetleri
Teklif Şablonu & Kurumsal Kimlik Tasarımı
Ek Hizmetler
CRM Mailing Tasarım & Gönderim Hizmeti
E-Fatura, E-Arşiv, E-İrsaliye Entegrasyonu
Muhasebe Yazılımı Entegrasyonu
Ritma Pay Banka Online Ödeme Sistemi
Standart
Gold
Premium
Hizmet Detayları
Yazılım Güncelleme & Koruyucu Bakım
Ritma Flex İş Yönetim Platformuna ait modüller ve işleyişin kesintisiz olarak devamı için yürütülen teknik çalışmaları kapsamaktadır. Fonksiyonel iyileştirmeler, veri bütünlüğü ve güncel versiyona yükseltme ile ilgili tüm yazılım mühendisliği çalışmalarını kapsamaktadır. Sistemin çalışır olarak devam etmesi, ilerleyen yıllara ait versiyonlara geçiş yapılabilmesi için zorunludur.
Teknik Destek Güncelleme E-Mail / Ticket / Telefonla Destek
Ritma Flex İş Yönetim Platformuna ait veri düzenleme, toplu data girişleri, formlar ve şablonlar üzerindeki düzenlemeler, sistemin kullanımıyla ilgili her türlü danışmanlık sorularının yanıtlanması, işleyişte oluşan aksaklıklar ile ilgili çözüm çalışmaları bu kapsamda ele alınır.
Müşteri destek seviyesine göre: E-mail, web form, telefonla destek ve yazılımcı online erişim yöntemleri ile hizmet sunulur.
Veri Merkezi Alt Yapı ve Sunucu Barındırma
Ritma Flex İş Yönetim Platformu sisteminin veri merkezi alt yapısı üzerine park edilmesi ile sunulan donanım-network ve alt yapı bileşenlerini içerir. Database, web yayını – cdn sunucu firewall gibi donanım bileşenleri ile sunucu üzerinde yer alan lisanslar (sunucu işletim sistemi, veritabanı, panel vb.), SSL sertifikası ile Tier-3 standartlarında veri merkezi yedekli internet, elektrik, bant genişliği gibi alt yapı unsurlarını içeren platform kullandırma hizmetidir.
Müşteri destek seviyesine göre: Ritma Flex yazılımı, veri merkezinde ortak platform üzerine park edilebileceği gibi, yüksek ölçekteki performans ihtiyaçlarına göre müşteriye özel sunucu alanları üzerine park edilebilir.
Otomatik Yedekleme & Cloud Backup
Ritma Flex veritabanı dosyaları ve sisteme eklenen dosyalarınızın yedekleri sunucu sistemi üzerinde 30 gün geriye doğru olacak şekilde yedekleme altına alınır.
Müşteri destek seviyesine göre: Bulut alt yapının güvenlik önlem seviyesini bir üst seviyeye taşımak için yedek dosyalarınızı online disk alanlarına aktarılması sağlandır.
Ritma Flex Mobil Uygulama IOS Android Mobil Erişim
Ritma Flex üzerinde yer alan bazı modüllerin IOS ve Android mobil uygulamalar üzerinden erişilmesini sağlar. Sistem kayıtlarının görüntülenmesi amacıyla, mobil erişimin eş zamanlı verilere ulaşabilmesi sağlanır. Mobil mod kullanım seviyesine ait sınırlar dahilinde kayıt giriş imkanı sağlanır.
E-Mailing Tasarım ve Gönderim Hizmeti
Müşteri veritabanı üzerinde tetiklenen veya toplu gönderimlerinizi ajans hizmeti üzerinden doğru tasarım prensipleri ile hazırlanmış mail gönderimleri ile hedef kitlenizle aranızda maksimum iletişim sağlanması, CRM datası üzerinden dijital pazarlama çalışmalarının yürütülmesi sağlanır.
Müşteri Adresinde Uygulama Yazılım Danışmanlık Hizmeti
Ritma Flex işleyişini en üst seviyeye taşımak üzere, veri bütünlüğü ve düzenlemeleri sağlamak, raporlar ve uyarı mekanizmalarını kendi senaryolarınıza göre şekillendirmek, yazılımı diğer uç birimler ile haberleşme çalışmaları ve iş akışlarınızın analiz çalışmaları için yazılım geliştirme ve danışmanlık hizmetlerimizden faydalanın.
Müşteri destek seviyesine göre: Yıl içerisinde sistem uzmanının yılda 2 defa veya yılda 4 defa müşteri adresinde uygulama danışmanlığı, ihtiyaç analizi, yapılandırma çalışmalarını kapsar.
Teklif Şablon Tasarım Yenileme - Kurumsal Kimlik Çalışması
Ritma Flex üzerinden oluşturulan teklif, servis formu gibi çıktıları profesyonel şablonlara dönüştürülmesi sağlanır. Firmanızı temsil ederken kurumsal kimliğiniz ile uyumlu ve hedef kitle üzerinde marka algınızı doğru konumlandıran, titiz ve şık belgeler üretilmesi sağlanır.
Örnek şablon tasarımları için tıklayın.
YILLARDIR SÜREN MEMNUNİYET YOLCULUĞU
Ritma Flex yazılımı ile yıllardır iş yönetim süreçlerini kolaylaştırıyoruz.
Ritma Teknoloji olarak bu uzun yolculukta, bizden memnuniyetle bahseden yüzlerce mutlu müşteri biriktirdik ve biriktirmeye de devam ediyoruz.
RİTMAFLEX